joi, 25 decembrie 2008

Ziua de Craciun



Ziua de Craciun



A sosit ziua mult asteptata de mine si de voi toti .Cred ca toti ati primit cate ceva din ceea ce v-ati dorit si acum va bucurati alaturi de familie.Eu am primit ceea ce-mi doream cel mai mult, adica bucuria de a sta in familie alaturi de parintii mei , de prieteni si de bradutul care an de an asteapta sa fie impodobit cu globulete si fel de fel de podoabe,dar,cel mai important dragostea cu care l-am impodobit.Ne lipseste ceva: mantia alba de nea care ne bucura cu sclipirile ei argintii si care ne face sa fim voiosi si galagiosi.



P.S. CRACIUN FERICIT TUTUROR si LA MULTI ANI !!!!!

4 comentarii:

  1. sooper tare blogu tomita;) sh mie mia zs miha sa vin atunci da nu am putut sa vin :(( da mai exista sh alte zile:)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa am astept craciunu sh mia adus '' mosu'' un cadou soooper tare, apoi sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. tomita esti cel mai tare dansator sh totodata matematician;) :)

    RăspundețiȘtergere
  4. iuli,esti un baiat deosebit:sensibil,sufletist,nascut pentru a dansa si pentru a se distra.Stiu ca iti place matematica,fizica si chimia insa constat ca ai si talent literar.Continua tot asa!

    RăspundețiȘtergere